خصوصیات منفی

































ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ

☺وِبلــاگــی شیـــکـ وَ پُُر از مطلبـ~☺

خصوصیات منفی متولدین ماهها
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻓﺮﻭﺭﺩﯾﻦ :ﻋﺼﺒﯽ ﻭ ﺍﺳﺘﺮﺱ ﺯﺍ

ﺍﺭﺩﯾﺒﻬﺸﺖ: انتقاد ناپذیر و دارای غرور بیجا

ﺧﺮﺩﺍﺩ : ﺩﻡ ﺩﻣﯽ ﻭ ﭼﻨﺪ ﺷﺨﺼﯿﺘﯽ

ﺗﯿﺮ: ﻧﺎﻣرد ﻭ ﺁﺩﻡ ﻓﺮﻭﺵ

ﻣﺮﺩﺍﺩ : ﺟﻮ ﺯﺩﻩ ﻭ ﺳﻮ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﭼﯽ

ﺷﻬﺮﯾﻮﺭ: پرحرف و بدخرج

ﻣﻬﺮ :ﻋﺸﻖ ریاست ﻭ ﻣﻨﺖ ﮔﺬﺍﺭ

ﺁﺑﺎﻥ : کلاش ﻭ ﻣﺘﻘﻠﺐ

ﺁﺫﺭ: ﺩﺭﻭﻍ ﮔﻮ ﻭ ﮐﻢ ﺣﺎﻓﻈﻪ

ﺩﯼ:قدرنشناس و دو رو

ﺑﻬﻤﻦ: ﻗُﺪ ﻭ ﯾﻪ ﺩﻧﺪﻩ ﻭ ﺣﺴﺎﺱ

ﺍﺳﻔﻨﺪ : ﺧﯿﻠﯽ ﮐﯿﻨﻪ ﺍﯼ ﻭ ﺳﯿﺮﯾﺶ 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت14:05---27 آبان 1392
با حساس موافقم ! اما بقیش ن !
پاسخ:دیگه اینا حقیقته دیگه،باید باهاش کنار بیای


akshan
ساعت23:29---20 آبان 1392
نیلو منم 15 ولی به همه میگم سالمه16

راستی من ابانیم اما نه کلاشم نه متقلب به جون تو همیش به خواطر سادگیم سرم کلاه میره




پاسخ:ولی من به یه نتیجه ای رسیدم که مطمئن شدم که 16سالمه دیگه15نمیگم:)) آره آبانیه کلاش نیسن امـا هم متقلبن هم حسوود دورو وَرِ من آبانی ریخته خصوصیات بدشونو خوب میدونم


hasti
ساعت10:23---31 شهريور 1392
گلم من نویسنده مجیدم.

چون خودش فعلا نمیتونه بیاد

من واسش میام مطلب میذارم.

چون وبلاگ خودمم باید بنویسم وقت نمیکنم

به لینکای مجید سربزنم

اما وب خوشملی داری.
پاسخ:آهـا اوکی بازم دستت درد نکنه اومدی وبم مـر30 گلم


نيلوفر
ساعت17:55---30 شهريور 1392
منم خرداديم!

و اين مطلب كاملا درموردم صدق ميكنه!!!!!

راستي نيلو تو چن سالته؟؟؟
پاسخ:من 15 ولی به همه میگم 16:))


مهراسا
ساعت17:21---27 شهريور 1392
شهریور کامــــــــــــــلا درســـــتـ بـــــــــــــــــود
پاسخ:اووووووووووهوووووووووووووووم


nikishaparak
ساعت0:48---27 شهريور 1392
خردادم ولی فک کنم یه اشتباهی در کاره

خخخخخخ
پاسخ:ههههههههه.....نه همه چی درسته شک نکن:))))


yasi
ساعت18:42---26 شهريور 1392
آذر کم حافظه اشو قبول دارم اخه خودم یه چیزیم تو مایه های بابا اِتیچی داشتم میگفتم...کیه؟؟کیه؟؟؟

ولی دروغگو اصلا،من به هیچ عنوان دروغ نمیگم


پاسخ:خخخخخخخخخخخخ...آره منم با دروغگووش موافق نیسم،آخه خواهره خودم آذریه یه همچین ویژگیی نداره


BaRaN
ساعت19:13---20 شهريور 1392
ئهههه اینجوریه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اصن من انتقاد ناپذیر نیستم مغرورم نیستم فقط کمی حسودم که اونم همه ی اردیبهشتیا اینجوری نیستن بدخرج خخخ
پاسخ:بعــــــــــله همینجوووریه هم انتقاد ناپذیری هم حســـووود !!!!!


playful girl
ساعت11:17---20 شهريور 1392
من تیر!ولی اینجوی نیس بخداااا
پاسخ:همینجـــــووریه خبر نداری!!


BaRaN
ساعت14:48---19 شهريور 1392
میگم نیلو چقدر حرف میزنه نگو کلن خصلت شهریوری های خخخخ ( شوخی کردما )
پاسخ:به نظره من شهریوریـــــــــــا ویژگی بد ندارن هههههه


BaRaN
ساعت14:47---19 شهريور 1392
کی گفته من غرور بیجا دارم ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خخخخ قبول می کنم که انتقاد ناپذیرم


پاسخ:واقعن این اردیبهشتیا انتقاد ناپذیرنا خخخخخخ


atefeh
ساعت21:23---18 شهريور 1392
قبول دارم که مغرورم...
پاسخ:آره باید قبوول کنی حقیقت تلخـــــــــــــــه:(((


mahdi
ساعت16:37---18 شهريور 1392
منظورم فقط متولدین دی ماه بود ها!!!

mahdi
ساعت16:36---18 شهريور 1392
درود.
اتفاقا هیچ کدومش توی متولدین این ماه راه نداره اجی!!!!!


Ali.
ساعت10:48---18 شهريور 1392
به نظرم بهمن یه جورایی از همه بهتر بود...نه؟؟؟؟؟
پاسخ:آره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 17 شهريور 1392سـاعت 19:10 نويسنده ÑίĻØⓞ| |

MiSs-ROYA